Telkens wanneer u op TikTok adverteert, moet u uw werking regelmatig controleren, zodat u uw abonnement kunt wijzigen. Als je dat niet doet, heb je geen enkele methode om te weten of wat je doet werkt.

Gelukkig heeft TikTok een handig analysepakket gemaakt dat je kunt gebruiken om al je benodigde bedragen te herkennen. Succes met TikTok-promotie Vinyadmedia gaat over deelname, en het analysepakket zal je uitleggen hoe goed je het in dit opzicht doet. De informatie op TikTok is vandaag enigszins noodzakelijk, maar ze zullen verbeteren naarmate het podium vordert.

Verander in een Guru-account

Als je standaard TikTok-gebruikersaccounts hebt, moet je dit wijzigen in je Pro-account, zodat je het statistiekenpakket kunt gebruiken. Dit is eenvoudig te doen en kost niets. De analyses zullen u fantastische inzichten opleveren. Daarom is dit zeer de moeite waard om te doen.

Het enige dat u hoeft te doen om te converteren naar een Pro-account, is uw profiel te bezoeken en daarna in de configuraties op “Mijn account beheren” te tikken. Dit brengt je automatisch naar een ander scherm waar je de link “Switch to Guru Account” tegenkomt. Gebruik dit en je zult moeten beslissen over de meest geschikte categorie voor je TikTok-account.

TikTok wil dan dat je je mobiele telefoonnummer invoert om je een bevestigingscode via sms te bezorgen. Wanneer u deze specifieke code ontvangt, voert u deze in het verstrekte formulier in en u bent momenteel een Pro-account.

Wanneer u uw TikTok-accounts aanmaakt, raden we u aan om onmiddellijk over te schakelen naar uw Pro-account. De oorzaak hiervan is dat het analyseprogramma uw informatie pas weergeeft als u een Guru-gebruiker bent.

Analytics-categorieën

Nadat u bent overgeschakeld naar een Pro-account op TikTok, zult u zich realiseren dat er een “Analytics” -optie in uw profielvoorkeuren staat. Nadat je hierop hebt getikt, ga je je analytische streepje begrijpen. Wanneer uw account gloednieuw is, moet u een paar dagen wachten voordat de informatie is opgebouwd en de statistieken aan u worden getoond.

In je dashboard met TikTok-statistieken zie je mogelijk drie klassen die je kunt bekijken. Dit zijn:

Je profieloverzicht

Inhoudsdetails

Volger Details

U vindt er tabbladen voor elk van hen op het hoogtepunt van het scherm. Mogelijk ziet u meer details zodra u erop tikt en kunt u een diepe duik in de cijfers maken.

Profiel overzicht

Hier kun je zien hoe goed je TikTok-profiel gewoonlijk presteert. Het display toont volledige profielweergaven, volledige video-opinies en volledige volgers. Je zult je in eerste instantie realiseren dat de video-meningen, en je kunt ervoor kiezen om daar gedurende een periode van zeven dagen of 28 dagen op te verschijnen. Er is een dagelijkse uitsplitsing voor de meeste analyses.

Vervolgens kunt u uw profielperspectieven begrijpen en daarna uw stamtelling.

Inhoudsinzichten

Hier vindt u wellicht enkele nuttige tips voor elk van uw filmartikelen. De statistieken omvatten:

Totale kusjes (geniet ervan) voor je artikel

Totaal aantal reacties op uw artikel

Totaal aantal aandelen voor uw artikel

Totale film speeltijd

Volledige film meningen

De normale oogtijd

Middelen van bezoekers

Publiek landt

Hier krijgt u een perspectief op het hoogste niveau van uw demografische doelgroepen. Mogelijk ziet u het aantal kijkers per staat in procenten, samen met een uitsplitsing naar geslacht.